بلاگ محمد

ساخت وبلاگ

میز بار روستیک در دکوراسیون منزل

 

میز بار روستیک یکی از انواع مدلهای میزهای رزینی بوده که با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان ارائه می گردد.  با رویه ی چوب و رزین از روستیک و چوب های بسیار باکیفیت ساخته شده است. وود تک با سال ها تجربه  زیبایی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان آورده است. همانطور که می دانید یکی از ملزومات اتاق نشیمن و فضاهای پذیرایی در هر منزل، میز روستیک و میز مدرن موسوم به عسلی بوده که به طور معمول در کنار مبلمان قرار دارد.  از آنجایی که میز عسلی عموما برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، زیبایی و شیک بودن میز روستیک وود تک  در ایجاد یک فضای صمیمی و پر روحیه بسیار  تاثیر زیادی گذاشته است. نکته ی قابل توجه آنکه کاربرد میز رزین و میز روستیک وود تک  محدود به پذیرایی از مهمانان نیستند. از میز عسلی روستیک گاهی در کنار تخت خواب برای قرار دادن کتاب یا چراغ خواب، در راهروها و کنار درب ها برای قرار دادن گلدان استفاده می نمایند.

 

ویژگی های میز روستیک و میزهای مدرن

 

همانطور که در مقدمه ی مطلب گفتیم برای طراحی و ساخت میز بار روستیک از چوب های باکیفیت استفاده کرده که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند. نمونه ای از این چوب ها می توان به چوب گردو و توسکا اشاره کرد.

پایه های میز روستیک و میز رزین نیز از بهترین متریال در نظر گرفته شده است که به راحتی دچار فرسایش می شوند.

میز روستیک و میز رزینی تها در دو الی سه طرح خلاصه می شوند اما امروزه تنوع بسیاری را در میز روستیک وود تک لحاظ نموده اند. در حال حاضر انواع میز های عسلی در سبک ها و جنس های مختلف مانند میز عسلی فلزی، میز عسلی چوبی، میز عسلی سلطنتی و… موجود می باشد که بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون منزلتان می تونید یک مورد مناسب را انتخاب نمایید.

میز رزینی که برای رویه ی میزهای عسلی روستیک از آن ها استفاده می شود، میز رزین اپوکسی است که یک نوع رزین مصنوعی می باشد و در صنایع چوب و ساخت لوازم دکوراتیو و زینتی کاربرد بسیاری دارد. رزین اپوکسی یک ماده ی وارداتی است. رزین به کار برده شده در رویه ی اینگونه میزها ویژگی های منحصر به فردی را در میز  ایجاد نموده است. میزهای عسلی رزینی ضدخش ضد چربی و ضدحریق هستند و به طور کلی می توان گفت ماندگاری و طول عمرشان بیشتر از سایر میز روستیک معمولی استمیز روستیک و میز رزینی با بهترین قیمت همراه با تخفیف ویژه ارائه می شود.

 

خرید میز روستیک با تخفیف ویژه

 

برای خرید میز روستیک باکیفیت و قیمت مناسب می توانید به انواع فروشگاه های عرضه کننده ی این مدل از میزهای رزینی مراجعه نمایید. همچنین برای میز روستیک و میز مدرن تخفیفی ویژه در نظر گرفته شده است.  امروزه برای رفاه و راحتی حال مشتریان علاوه برمراجعه و خرید حضوری امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد. توصیه ای که به شما می شود این است که قبل از خرید بهتر است در ابتدا فضایی که در اختیار دارید و همچنین رنگ هایی که در فضا موجود می باشد را به دقت بررسی کنید تا بتوانید یک میز بار روستیک با اندازه و رنگ مناسب برای منزل تهیه نمایید. پس از آن در سایت به جست و جو بپردازید و انواع مختلف محصولات را مشاهده کنید و پس از یافتن مورد مناسبی اقدام به ثبت سفارش و خرید کنید. اگر در فرآیند خرید دچار مشکلی شدید می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید. میز روستیک با انواع مدلهای مدرن و کلاسیک ارائه شده که با دکوراسیون داخلی متناسب است. میز روستیک همانطور که از نامش پیداست در انواع سبک های روستیک برای شما عزیزان مهیا شده است.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 17:03

معماری داخلی خانه مدرن به دور از تجملات و زرق و برق اضافی است. از مهم ترین ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی ساختمان، استفاده از خطوط ساده و بی آلایش است تا در عین آرامش بخش بودن فضا و زیباتر شدن وسایل، فضایی که در اختیار قرار دارد عملکرد گرایی بیشتری داشته باشد. شرکت های دکوراسیون داخلی نکته ی قابل توجه آنکه از آنجایی که در این سبک از وسایل تزئینی و مجلل و تجملاتی استفاده نمی شود هزینه های طراحی به شدت کاهش پیدا می کند و مقرن به صرفه تر خواهد شد. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های معماری داخلی خانه مدرن بیشتر صحبت نماییم:

 

ویژگی های معماری داخلی خانه مدرن

 

 اشکال

 

اشکال جزو مهم ترین عناصر در طراحی به سبک مدرن می باشد. به طور معمول در طراحی به سبک مدرن از اشکال هندسی ساده مانند مربع و یا مستطیل استفاده می کنند شرکت دکوراسیون داخلی و اگر هم قرار به استفاده از  منحنی ها باشد، از منحنی های نرم و خطوط صاف و مستقیم و صفحات شبکه‌ ای در طراحی داخلی مدرن استفاده می شود.

 

مصالح و متریال

 

برای معماری داخلی خانه مدرن منازل از مصالح و متریال های گوناگونی استفاده می شود که رایج ترین آن ها چوب و پلاستیک است. معمولا طراحان روی چوب های طبیعی از پوشش مات رنگی استفاده می‌ کنند تا رگه هایی که در روی چوب وجود دارند محو شوند. البته برخی دیگر از طراحان داخلی اعتقاد دارند که باید از چوب های طبیعی به شکل دست نخورده استفاده شود تا به عنوان یک عنصر ارگانیک در فضا جلوه خاصی به آن ببخشد. انواع سبک های معماری داخلی از دیگر متریالی که در فضاهای داخلی مدرن از آن استفاده می کنند فلزات براقی مانند استیل می باشد و معمولا در آشپزخانه هایی با سبک مدرن بیشتر لوازم استیل هستند. حتی برای اکسسوری های دکوراسیون مثل بدنه لوستر یا آباژور یا صندلی و میز هم از فلزات براقی مانند استیل استفاده می شود.

 

کف پوش

 

در سبک مدرن برای کف پوش ساختمان از پارکت سرامیک و یا سنگ استفاده می کنند. اگر فردی تمایل داشته باشد که در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی منزل از فرش ها استفاده کند، بهتر است به جای انتخاب فرش های پر نقش و نگار موجود در بازار که از تنوع رنگ زیادی برخوردار هستند، انواع سبک های معماری داخلی  از فرش های ساده تر و تک رنگ استفاده نماید که با اشکال هندسی ساده طراحی شده باشند.

نورپردازی

 

نورپردازی همواره مهم ترین بخش در طراحی محسوب می شود.  شرکت های معماری داخلی در سک مدرن می توان از یک نوپردازی پراکنده و یا در اصطلاح نورپردازی به صورت اسپات‌ لایت استفاده کرد یا برای کاهش کنتراست نور در خانه و دلنشین تر شدن فضا می توان از لامپ های هالوژنی استفاده کرد. معماری داخلی هلگر  اگر فردی تمایل دارد که در قسمتی از خانه نور به شکل متمرکز وجود داشته باشد طراح می تواند از آباژورها استفاده نماید که البته در این هنگام طراح باید دقت کافی داشته باشد سبک آباژوری که خریداری می کند باید با سبک مدرن تناسب و همخواهنی کامل را داشته باشد.

 

چیدمان شرکت دکوراسیون داخلی مدرن

 

در سبک مدرن برای چیدمان لوازم و سایل طراحان داخلی اغلب از فرم های ال شکل یا دایره و یا نیم دایره استفاده می کنند. لازم به ذکر است که در سبک مدرن نیازی نیست که حتما تقارن در قسمت های مختلف خانه رعایت شود و رعایت کردن تقارن مختص سبک کلاسیک است. اگر برای تکمیل فضا قرار است که از پرده ها استفاده شود، شرکت معماری داخلی باید حتما از پرده های ساده تک رنگ یا با رنگ های ملایم استفاده شود معماری داخلی هلگر  که از نظر دوخت و طراحی هم ظاهر ساده ای داشته باشند و درخور سبک مدرن باشند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 2:15

وامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی

قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی : کامپوزیت دندان خرگوشی روشی کارآمد سریع و راحت برای پوشاندن این عیب ظاهری دندان می باشد. دندان خرگوشی به آن مدل دندان های گفته می شود که در فک بالا جلوتر از فک پایین قرار گرفته اند. خیلی از افراد به فرم ندان خرگوشی علاقه مندند و مایلند تا دندان هایشان کمی حالت خرگوشی داشته باشد زیرا اعتقاد دارند که این مدل دندان ها موجب بامزه نشان دادن چهره می شوند اما در این بین افراد دیگری هستند که دوست دارند کل دندان های فک بالایشان صاف و کاملا یکدست دیده شود. با کمک کامپوزیت ونیر دندان می توان دندان ها را کاملا صاف و یکدست نمود اما مسئله ای که در خصوص این تکنیک درمانی وجود دارد بحث قیمت است.

سوال اکثر افرادی که برای کامپوزیت دندان به مطب ها مراجعه می کنند این است که قیمت کامپوزیت ونیر دندان خرگوشی چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که نمی توان یک هزینه ی صد در صد و قطعی اعلام نمود چرا که عوال بسیاری هستند که بر روی قیمت تاثیر می گذارند. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان های جلو، کیفیت و برند موادی است که استفاده می شود. فرق ونیر با کامپوزیت برندهای مختلفی از کامپوزیت ونیر دندان در بازار موجود است که قیمت های متفاوتی را بر اساس کیفیت خود دارند. همچنین دیسک های ساینده و پالیش نیز کیفیت و برندهای متنوعی دارد. علاوه بر این موارد دیگری همچون شدت اختلال و ناهنجاری دندان همچنین دستمزد دندانپزشک نیز بر قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی موثر است.

علت شکل گیری دندان خرگوشی

کودکانی که بعد از رشد دندان های دائمی خود همچنان عادت مکیدن انگشت خود را حفظ کنند موجب بروز تغییرات دائمی در ساختار فک و دندان خود می‌ شوند. لازم به ذکر است که مکیدن انگشت پس از 4 سالگی احتمال ابتلا به دندان خرگوشی را افزایش می دهد.

عادت دادن زبان به پشت دندان های جلویی

این عمل باعث وارد شدن فشار به دندان و قوس دهان می شود که ممکن است تناسب و تراز فکر را از بین ببرد.

دندان قروچه و سایش دندان

وارد شدن فشار زیاد روی دندان ها می تواند یکی از علت های ابتلا به دندان خرگوشی باشد فشار و سایش دندان ها می تواند باعث رانش آنها به سمت بیرون شود.

عوامل ژنتیکی و وراثتی

همانطور که می دانید بخشی از سلامت هر شخص به مسائل ژنتیکی وی بستگی دارد. این احتمال وجود دارد که عارضه ی دندان خرگوشی را از یکی از خویشاوندان و اقوام خود به ارث برده باشد.  

مزیت کامپوزیت در مقایسه با سایر روش های اصلاح طرح لبخند

  1. یکی از بزرگترین مزیت های اصلاح فرم دندان ها با کامپوزیت های ونیر است که در این روش نیازی به تراشیدن مینای دندان ها وجود ندارد و در واقع مینای دندان در این روش هیچگونه آسیبی نخواهد دید.
  2. کامپوزیت ها ظاهری طبیعی مانند دندان های خود فرد دارند.
  3. در صورتی که کامپوزیت ونیر سپیدنت به هر دلیلی دچار آسیب و یا شکستگی شند به آسانی می توان آن ها را ترمیم نمود.
  4. کامپوزیت دندان روشی سریع و کارامدتر در مقایسه با روش های دیگر همچون لمینت سرامیکی و ارتودنسی می باشد.
  5. قیمت کامپوزیت دندان خرگوشی در مقایسه با سایر روش های اصلاح طرح لبخند کمتر است.
  6. کامپوزیت ها بسیار مقاوم بوده و از استحکام خوبی برخوردار می باشند.

           

معایب کامپوزیت در مقایسه با سایر روش های اصلاح طرح لبخند

  1. یکی از بزرگترین معایب کامپوزیت ها این است که بسیار مستعد رنگ و لکه هستند و به همین علت باید به خوبی از آن ها مرافبت نمود و تا جایی که ممکن است از خوردن خوراکی های رنکگی اجتناب نمود.
  2. طول عمر کامپوزیت ها از لمینت های سرامیکی کمتر است.
  3. اگر دندان ها به شدت نامرتب باشند کامپوزیت دندان راهکار مناسبی برای اصلاح طرح لبخحند نیست
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 5:58

وکیل زمین و مستغلات کیست

وکیل زمین و مستغلات به فردی گفته می شود که که دارای تسلط کافی بر قوانین و مقررات مرتبط با معاملات املاک و مستغلات می باشد. این افراد با مسائل مربوط به انواع دعاوی ملکی، قوانین مرتبط با وام های مسکن، نحوه واگذاری‌ ها و خرید املاک و مستغلات و انواع قرارداد های اجاره و …. آشنایی کامل دارند. همچنین وکیل خوب املاک می تواند به بررسی پیشینه و سابقه ی مالکیت تجاری، مسکونی یا اداری یک ملک، درستی اسناد و مدارک و …. بپردازد و مشاوره لازم را به خریداران ارائه نماید.  

وظایف اصلی وکیل زمین و مستغلات

وکلای زمین و املاک به طور کلی وظایف بسیار گسترده ای دارند. وظایف اصلی وکیل ملک شامل الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی خلع ید، تصرف عدوانی، مالکیت ملک، تقسیم مال و افرازو تفکیک املاک مشاع، دستور فروش، تخلیه، تجویز انتقال منافع و … می باشد. در ادامه قصد داریم در خصوص برخی از این وظایف بیشتر صحبت نماییم:

دعاوی مربوط به الزام به تنظیم سند

اگر قصد خرید ملک دارید باید بگوییم که  این کار در واقع گرانترین سرمایه گذاری است که قصد انجام آن را دارید. برای این کار بهتر است که از یک وکیل مجرب املاک بخواهید که شما را در روند معاملات راهنمایی کند. درباره وکیل یکی از بیشترین دعاوی در حیطه وظایف وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند است. همانطور که می دانید آخرین مرحله از مراحل خرید املاک و مستغلات، انتقال سند به نام خریدار است. برای انتقال سند حضور خریدار و فروشنده در دفاتر اسناد رسمی کشور الزامی می باشد اما  متاسفانه  خیلی از فروشندگان به دلایل مختلفی از انتقال سند به خریدار خودداری می کنند. در این زمان، وکیل ملکی   می تواند به مراجع قضایی مراجعه نماید تا فروشنده را ملزم به انتقال سند ملکی کند.

دعوای تصرف عدوانی

یکی از رایج ترین دعاوی ملکی، دعوای تصرف عدوانی می باشد. یکی از نکات مهم در دعاوی تصرف عدوانی  قابلیت اقدام از  هر دو طریق حقوقی یا کیفری است که شخص در انتخاب نوع شکایت دارای حق اختیار است. اما چنانچه دعوای  تصرف عدوانی به صورت حقوقی مطرح  شود، شما نمی توانید مجددا به روش کیفری اقدام کنید. این در حالی است که دعاوی کیفری را می توان دوباره به روش حقوقی پیگیری کرد. بنابراین، ضروری به نظر می رسد که برای دعاوی تصرف عدوانی از یک وکیل ملکی مجرب مشورت گرفته شود، چرا که نحوه پیگیری پرونده و اثبات حقوق شما در هر یک از روش ها متفاوت است.

 

دعوای خلع ید

از دیگر دعاوی ملکی که برای حل و فصل آن نیاز است از تجربیات و راهنمایی های یک وکیل زمین و مستتغلات حرفه ای استفاده نمود، دعوای خلع ید می باشد. در دعوای خلع ید، مالک از تصرف ملک خود توسط متصرف غیر قانونی به مراجع قضایی شکایت می کند. در واقع، ابتدا متصرف به صورت غیر قانونی و بدون اجازه مالک  از ملک استفاده می نماید، و از پس دادن ملک به مالک  خودداری می کند.

اکثر مردم دعاوی خلع ید را با تصرف عدوانی به اشتباه می گیرند و به همین علت قادر نیستند از حقوق قانونی خود به خوبی دفاع نمایند. بنابراین، بهتر است برای اینگونه دعاوی نیزاز یک وکیل زمین و مستغلات با دانش و تجربه کاری مناسب مشورت بگیرید.

 

تقسیم مال و افزار ملک مشاع

تقسیم مال و افزار ملک مشاع زمانی مطرح می شود که یک ملک به دلایل مختلف از قبیل ارث از متوفی و یا خرید همزمان بین چندین نفر مشترک باشد. چنانچه هیچ یک از شرکا برای تقسیم ملک به توافق نرسند، بهتر است برای حل اختلاف و آگاهی از مقررات افراز املاک مشاع یا فروش ملک از یک وکیل املاک متخصص در زمینه املاک و مستغلات مشورت بگیرند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 209 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 5:22

عرفی رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی

 

کارشناسی ارشد معماری داخلی به بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام    فعالیت های روزانه می پردازد. این رشته از سویی همانند معماری یا ساختمان و اجزای آن سروکار دارد و از سویی دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید می ورزد. عملگرایی و کار آمد بودن در عین زیبایی مهمترین هدف معماری داخلی است. حوزه معماری داخلی، شباهت زیادی با دکوراسیون و طراحی داخلی دارد اما تمرکزش به جای وسایل و مبلمان، روی ساخت است.

 

تفاوت معماری داخلی با دکوراسیون و طراحی داخلی

 

معماری داخلی شامل مفهوم سازی و تحقق فضای داخلی یک ساختمان با یکپارچه سازی جنبه معماری داخلی هلگر  با طراحی فضای ساخته شده است. از طرف دیگر طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر مربوط به مدیریت فضا و جذابیت زیبایی فضای داخلی پس از تحقق ساختار است.

معماری داخلی شامل جنبه‌های معماری و فنی فضای داخلی با توجه به ویژگی‌های هنری است. جنبه ‌های فنی شامل مواد لوله کشی تهویه و ارگونومی در میان چیزهای دیگر می‌ شود. در مقابل طراحی دکوراسیون داخلی شامل ارتقای عملکرد فضای داخلی و ایجاد فضای جذاب برای کاربر است که از طریق استفاده ی هوشمندانه از عناصر ساختاری همراه با دکوراسیون و مبلمان نرم به دست می ‌آید.

 

رشته معماری داخلی برای چه کسانی مناسب است

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای ذوق هنری قوه ی تخیل و خلاقیت بالایی می باشید و به ایده پردازی و تزئینات فضاهای داخلی علاقه مند هستید می توانید در این رشته موفق شوید. به طور کلی افرادی که به جزئیات توجه ویژه ای می ‌کنند و در حل مسائل به صورت خلاقانه تبحر دارند، می ‌توانند در این رشته تحصیلی موفق‌تر از سایرین ظاهر شوند. در کنار همه این موارد، نباید نقش دانش فنی را نیز از یاد برد. به طور کلی داشتن خلاقیت و ذوق هنری در کنار آشنایی با روش‌های فنی و اجرایی، به موفقیت هر چه بیشتر معماران داخلی کمک کند. انواع سبک های معماری داخلی هلگر

 

برخی از گرایش‌های رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی

 

مهندسی معماری: این گرایش یکی از پرطرفدارترین گرایش های رشته  معماری داخلی در مقطع کارشناسی ارشد است. انواع سبک های معماری داخلی و  گرایش مهندسی معماری بیشتر به طراحی فضاهایی برای انسان و مطالعه روی ارتقای کیفیت معماری‌های در حال انجام می ‌پردازد.

 

مدیریت پروژه و ساخت: گرایش مدیریت پروژه همانگونه که از نامش مشخص است، مرتبط با بحث ‌های مدیریتی پروژه‌ های عمدتا کلان از قبیل برنامه‌ ریزی، هدایت و کنترل است.

 

انرژی و معماری: گرایش انرژی معماری با توجه به آلودگی های زیست محیطی ایجاد شده و در خطر بودن محیط زندگی انسان‌ ها و همچنین لزوم توجه به بحث صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و ساخت ساختمان هایی با حداقل مصرف انرژی ایجاد شده است و به بحث و مطالعه در این زمینه می ‌پردازد.

 

آینده شغلی رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی

 

افراد پس از اتمام دوران تحصیلی خود می توانند در آزمون های استخدامی اداره ها و موسسات گوناگون شرکت نمایند و در صورت قبولی مشغول به کار شوند. علاوه بر آن می توانند اقدام به تاسیس یک فتر طراحی شخصی کنند و به شکل مستقیم با کارفرمایان مشغول به همکاری شوند. شرکت معماری داخلی  همچنین می‌توانند با معماران و شرکت ‌های مهندسی مختلف همکاری کنند و فعالیت‌های طراحی و اجرایی انجام دهند. به طور کلی افراد پس از فارغ التحصیلی فعالیت های زیر را می توانند انجام دهند:

 

  1. تاسیس کردن یک دفتر طراحی معماری داخلی به صورت شخصی
  2. همکاری در شرکت های معماری داخلی
  3. طراحی کردن معماری ساختمان های مختلف به صورت پروژه های شخصی
  4. طراحی انواع نماهای ساختمانی
  5. استخدام به عنوان نقشه‌ کش معماری در دفاتر مهندسی مختلف
  6. مدل‌ ساز و طراح سه‌ بعدی پروژه‌ های معماری در شرکت دکوراسیون داخلی 
  7. نظارت بر اجرای پروژه‌های ساختمانی بصورت همکاری با دفاتر مختلف معماری
  8. تدریس دروس تخصصی رشته معماری داخلی در دانشگاه و شرکت دکوراسیون داخلی هلگر 
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 3:01

مشخصات و قیمت میز مجلسی مدرن

قیمت میز مجلسی مدرن : میزهای مجلسی مدرن  قادرند جلوه خاصی را به محیط شما بدهند. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مدرن می باشد برای چیدمان محیط داخلی آن می توانید از این مدل از میز رزین وود تک  استفاده نمایید. این میزها در ابعاد و اندازه های گوناگون و همچنین طرح و اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند.  قیمت میز مجلسی مدرن بستگی به متریال مورد استفاده در ساخت میز روستیک دارد. برای طراحی میزهای مجلسی از  چوب های مختلفی استفاده می کنند که این موضوع به طور مستقیم بر روی قیمت میز مجلسی مدرن تاثیر می گذارد. در ادامه قصد داریم رایج ترین چوب هایی که در طراحی این مدل از میزها مورداستفاده قرار می گیرند نام برده و مشخصات هرکدامشان را شرح دهیم:

 

چوب بلوط

 

چوب بلوط یکی از انواع چوب میز مدرن بوده که بسیار فشره و محکم است و نماد قدرت و استقامت  می ‌باشد. چوب بلوط در گذشته های دور جزو یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی محسوب می شده است. میز رزین وود تک  این چوب در رنگ های قهوه ای روشن و تیره موجود می باشد. چوب بلوط نسبتا نیمه سخت و نیمه سنگین تا سنگین است و در برابر سایش و رطوبت مقاومت زیادی دارد و بهترین چوب برای پارکت، ساخت مبلمان، کتابخانه، میز و صندلی، تهیه روکش، اسکله سازی، کشتی سازی، تیرهای شبکه مخابراتی و مدل سازی است.

 

چوب نارون

چوب نارون که گاهی به آن ناورن امریکایی و یا نارون خاکستری گفته می شود در جنگل های شرق ایالات متحده به وفور یافت می شود. چوب نارون از نظر مقاومت و دوام نسبتا سنگین و سخت است.  قیمت میز مجلسی مدرن ظاهر این چوب بسیار جذاب است و راه راه هایی بسیار زیبا در آن دیده می شود. از چوب نارون برای طراحی و ساخت انواع میزها و صندلی های ناهارخوری به سبک مدرن استفاده می کنند.

 

چوب گردو

 

چوب گردو جزو آن دسته از چوب هایی است که استفاده از آن در طراحی میز روستیک  سبب افزایش قیمت میز مجلسی مدرن می شود چرا که این چوب در مقایسه با سایر چوب ها گران قیمت تر است. چوب درخت گردو بسیار زیبا همراه با بافت ‌های ریز می باشد میز رزین وود تک که برای منبت‌کاری بسیار مناسب است. از ویژگی های چوب گردو این است که بسیار سخت است و در عین حال تلخ که باعث می شود حشرات به سمت این چوب نروند. میزها و به طور کلی لوازمی که با این چوب ساخته شوند برای تراس و آلاچیق ها و مناطق شمالی مناسب می باشند.

 

چوب افرا

 

یکی از انواع چوب میز مدرن درخت افرا است که در نواحی جنگلی و در خاک‎های اسیدی می ‌روید.  افرا چوب درون نامشخص دارد و رنگ چوب آن سفید مایل به کرم با درخشندگی کم و بیش صدفی است. چوب افرا قهوه ای رنگ و براق است و از استحکام بسیار خوبی برخوردار است. از این چوب علاوه بر ساخت میزهای مجلسی مدرن در صنایع دیگری همچون ساخت کف پوش و لوازم مهندسی و… به وفور استفاده می نمایند.

 

چوب راش

چوب راش چوبی نیمه سنگین و دارای بافتی همگن است. این چوب در برابر حشرات و قارچ ها بسیار مقاوم است. به دلیل بافت همگن و درجه سختی مناسب، این چوب بیشترین تقاضا را برای خرید به منظور تهیه  میز مدرن وود تک  در بازار دارد. قیمت میز مجلسی مدرن  چوب راش به دلیل ابعاد و رطوبت مناسب تخته‎ ها میزان ضایعات کمتری، در امر فرآیند تولید دارد.

چوب بالسا

 

چوب بالسا، سبک ‎ترین چوب تجاری است.  این چوب دارای سفتی و قابلیت فرم دهی فراوانی است و به رنگ‎های سفید تا زرد روشن و قهوه ‎ای ملایم دیده می‎ شودمیز مدرن وود تک  از چوب بالسا علاوه بر ساخت میزهای مدرن در ساخت قطعات صنعتی ظریف مانند دیوارسازی داخل هواپیما، ساخت ماکت‎ها و آثار هنری نیز استفاده می‎ شود.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 0:11

فرق ونیر با کامپوزیت چیست

فرق ونیر با کامپوزیت : سوال متداول اکثر مراجعه کنندگان به مطب های دندان پزشکی آن است که فرق بین لمینت سرامیکی  با ونیر کامپوزیتی در چیست؟ چرا این دو تکنیک زیبایی دارای هزینه های متفاوتی می باشند؟ در ادامه قصد داریم در خصوص هر کدام از این تکنیک ها صحبت نماییم و توضیحات لازم را بدهیم:

 

ونیر کامپوزیت

ونیر کامپوزیت یکی از رایج ترین تکنیک های اصلاح طرح لبخند است که به کمک آن می توان عیوبی همچون فواصل بین دندانی، لب پریدگی و شکستگی های جزئی و بدرنگی دندان ها را برطرف نمود. این تکنیک تنها در یک جلسه و در عرض چندساعت قابل انجام دادن است. برای قرار دادن روکش های کامپوزیت ونیر بر روی دندان ها نیازی به تراشیدن و قالب گیری دندان ها وجود ندارد. جنس این ونیر کامپوزیت ها از نوع خاصی از مواد ترمیمی زیبایی است که هم رنگ دندان می باشند که با مهارت و دقت بسیار زیاد و شناخت اصول زیبایی و آناتومی دندان ها بر روی دندان ها قرار داده می شود و در صورتی که به صورت صحیح و تخصصی کار شوند و با دقت پالیش شوند به هیچ وجه باعث التهاب لثه یا بدبویی دهان نمی شوند، همچنین تغییر رنگ آن ها در طول سالیان، اندک است .

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی نیز مانند کامپوزیت ونیر یکی از تکنیک های اصلاح طرح لبخند است. این تکنیک دارای تفاوت هایی با کامپوزیت می باشد. تفاوت اول آنکه این تکنیک برخلاف کامپوزیت که در یک جلسه قابل انجام است به دو الی سه جلسه زمان نیاز دارد. در این تکنیک دندان ها تراشیده می شوند و قالب گیری نیز انجام می شود. از لمینت سرامیکی برای اصلاح نامرتبی ها، به هم ریختگی، کوتاهی و بلندی، اصلاح رنگ دندان، شکستگی های دندانی، بستن فاصله های بین دندانی، بزرگ کردن دندان های ریز، دندان های بد شکل و  …. استفاده می شود.

در این تکنیک در جلسه اول پس از معاینه در صورتی که لمینت سرامیکی برای شخص مورد نظر قابل انجام باشد، قالب اولیه از دندان ها تهیه شده و به لابراتوار ارسال می شود. در لابراتوار تغییرات بر اساس نقطه نظرهای بیان شده توسط دندانپزشک و بیمارروی قالب اعمال و به کلینیک ارسال می شود. در جلسه دوم پس از بررسی و تایید نمونه ارسال شده از لابراتوار، تراش، قالبگیری و ساخت پروتز موقت آغاز می شود که می تواند سه الی چهار ساعت به طول انجامد. در جلسه سوم حدود دو هفته بعد لمینت های سرامیکی از لابراتوار ارسال می شود. پس از امتحان آنها در دهان و تایید آنها توسط دندانپزشک وبیمار، پروسه چسباندن آغاز می شود که ممکن است دو الی سه ساعت به طول انجامد.

تفاوت ونیرکامپوزیت و لمینت سرامیکی دندان

  1. قیمت لمینت سرامیکی در مقایسه با کامپوزیت بیشتر است به دلیل آنکه پروسه ی آماده سازی لمینت سرامیکی طولانی تر و پیچیده تر از کامپوزیت است و علاوه بر آن جنس ماده استفاده شده که در نوع سرامیکی با دوام تر و محکم تر است .
  2. در تکنیک کامپوزیت نیازی به تراشیدن دندن ها وجود ندارد و به همین علت نتیجه ی کار اندکی برجسته و مصنوعی به نظر می رسد اما ونیرهای سرامیکی به دلیل ضخامت کمتر داراری زیبایی بیشتر، طبیعی تر و شفاف تر نسبت به کامپوزیت دندان می باشند.
  3. کامپوزیت ها به شدت مستعد رنگ و لکه هستند و به همین علت پس از کامپوزیت ونیر دندان ها باید بسیار مراقب آن ها بود و خوردن خوراکی های رنگی تا حد امکان احتناب نمود. در مقابل لمینت های سرامیکی در برابر رنگ و لکه مقاوم تر می باشند.
  4. به طور کلی ماندگاری و طول عمر لمینت های سرامیکی از کامپوزیت ها بیشتر است.
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 262 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 0:11

طراحی و دیزاین دفتر کار مدرن

دیزاین دفتر کار مدرن : طراحی و دیزاین دکوراسیون دفتر کار اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا دفتر کار محیطی است که هر فردی حداقل 7 ساعت از روز را در آن سپری می ‌کند و برای آرامش کارایی و بازدهی داشتن لازم است که طراحی داخلی طبق اصول و استاندارد انجام شود. معماری داخلی هلگر  لازم به ذکر است که انتخاب طرح مناسب برای دفتر کار، علاوه بر افزایش بهره وری و ایجاد یک فضای آرام در محیط کار شما، نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد مشتریان و جذب فرصت‌های جدید دارد. یکی از سبک های پرطرفدار برای طراحی داخلی دفتر کار، سبک مدرن است شرکت دکوراسیون داخلی  که در ادامه قصد داریم در خصوص نکات طراحی و دیزاین دفتر کار مدرن صحبت نماییم:

 

مبلمان

 

در دیزان دفتر کار مدرن یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن ها توجه داشت مبلمان دفتر کار است. معماری داخلی مبلمان اداری به سبک مدرن کاملا ساده بوده و فاقد زرق و برق اضافی می باشند. در انتخاب مبلمان باید حتما رنگ دیوارها و متریالی که در کف استفاده شده است موردتوجه قرار گیرد. همچنین مبلمان باید استانداردهای ارگونومی را داشته باشند.

 

انتخاب متریال مناسب

 

انتخاب متریال مناسب در واقع یکی از مهم ترین اصول طراحی دفتر کار محسوب می شود. در حال حاضر طراحان و معماران داخلی برای ایجاد محیطی متفاوت و جذاب در شرکت‌ها، از متریال ‌های گوناگونی همچون چوب، شیشه یا ترکیبی از متریال‌ های رنگی در طراحی داخلی دفتر کار استفاده می‌کنند که  می ‌تواند ترکیبی فوق العاده زیبا و جذاب به وجود بیاورد. در هنگام انتخاب متریال مناسب باید این نکته را در نظر داشته باشید، که دکوراسیون داخلی دفتر کار شما باید متناسب با نوع فعالیت و نشان‌دهنده چشم ‌اندازهای مجموعه شما باشد. به طور مثال اگر شرکتی دارید که در حوزه ی فناوری اطلاعات فعالیت می کند، معماری داخلی استفاده از متریال مدرن در دکوراسیون داخلی دفتر کار می‌ تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

 

استفاده از تابلوها

 

یکی از قوانین فنگ شویی اتاق و دفترکار، استفاده از تابلوهای مناسب دفتر کار است. شرکت معماری داخلی هلگر  تابلوهایی که در دفتر کار قرار است مورد استفاده قرار گیرند بهتر است شامل تصاویر طبیعت باشد تا انرژی را در محیط کار افزایش دهند و احساسات خوب را در فضا ایجاد کنند.

نورپردازی

 

یکی از مهم ترین مواردی که به شدت بر روی کارایی افراد تاثیرگذار است، نورپردازی مناسب در معماری داخلی  است.  شرکت دکوراسیون داخلی طراحی داخلی دفتر اداری بدون نور و نورپردازی بی معنا است. سعی کنید تا حد امکان اتاقی را به اتاق کار تبدیل کنید که دارای پنجره‌های بزرگ است و در کنار آن از نورهای مصنوعی نیز برای تامین نور استاندارد استفاده کنید.

 

استفاده از گل ها و گیاهان

 

گل ها و گیاهان آپارتمانی حس طراوت و شادابی را در محیط ایجاد می کنند. شرکت دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه می توان انواع و اقسام گل ها و گیاهان آپارتمانی را خریداری نمود و از آن ها  برای تزئین محیط کار استفاده کرد.

 

نحوه چیدمان وسایل در دفتر کار

 

به چیدمان لوازم در دفتر کار نیز باید بسیار توجه داشت چرا که نحوه‌ی چیدمان لوازم و وسایل در دفتر کار، نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای کاری راحت و بهینه دارد. برای انتخاب بهترین شیوه چیدمان برای وسایل دفتر کار خود بهتر است، ابتدا همه شرایط و ویژگی‌های محیط را به خوبی شناسایی کرده، سپس بر اساس آن‌ها چیدمان وسایل خود را انجام دهید. شرکت معماری داخلی نحوه چیدمان وسایل دفتر کار شما باید به گونه ‌ای باشد که تمامی جزئیات ازجمله فضای در دسترس، حریم خصوصی و همچنین نور و چشم انداز محیط کار در آن در نظر گرفته شده باشد. اگر خودتان در طراحی داخلی و نحوه ی چیدمان وسایل در دفتر کار تخصصص و مهارت ندارید می توانید طراحان شرکت های معماری داخلی استفاده نمایید

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 23:40

خرید میز کنفرانس مدرن  برای شرکت

 

میز کنفرانس مدرن در برخی از شرکت‌ها و اداره ها نیاز گسترده‌ای به میز کنفرانس وجود دارد. مهم ترین دلیل ساخت میز کنفرانس، بهره بردن از آن ها در برگزاری جلسات مهم اداری است. جلساتی که با محتوای مشورتی برگزار می شوند و عموما محتوای کاری، اداری و گفت و گویی دارند. طبیعی است که کارمندان ترجیح بدهند برای تشکیل جلسات این چنینی در فضایی صمیمانه و در کنار هم بنشینند و به بحث و گفت و گو بپردازندمیز مدرن وود تک مدیران و مسئولین می توانند یک میز کنفرانس رزین زیبا و شیک را برای شرکت خود خریداری نمایند. میزهای کنفرانس رزین در انواع و اقسام گوناگونی طراحی و ساخته می شوند. بدین ترتیب هر مدیری قادر است که با توجه به سبک دکوراسیون داخلی شرکت خود یک مناسبی را تهیه نماید. در ادامه قصد داریم در خصوص ویژگی های میز مدرن وود تک  بیشتر صحبت نماییم:

ویژگی های میز کنفرانس رزین

 

میز مدرن وود تک  از تلفیق هنرمندانه ی چوب و رزین به وجود آمده اند. رزین ها در دو مدل طبیعی و مصنوعی موجود می باشند. برای طراحی و ساخت میزهای مدرن  از رزین مصنوعی استفاده می کنند و رزین های طبیعی امروزه دیگر کاربرد خاصی ندارند.

 

در طراحی و ساخت میز کنفرانس مدرن  تمامی استانداردها لحاظ شده است به گونه ای که همه ی کسانی که پشت میز می نشینند احساس راحتی می کنند. با خرید یک میز کنفرانس می توان با خیال راحت اقدام به برگزاری جلسات طولانی مدت نمود.

میزهای کنفرانس چوبی رزین قابلیت سایز بندی دارند و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود.

                    

میزهای کنفرانس در ابعاد و اندازه های گوناگونی ساخته می شوند. برای مثال در شرکت های کوچک می توان از طراحی های کوچک تر میز استفاده کرد یا با توجه به فضای اتاقی که برای برگزاری جلسات اداری در نظر گرفته شده، از میزهای کنفرانسی با طراحی های مستطیل شکل، دایروی و حتی سایر طراحی ها بهره برد.

 

میز روستیک وود تک  را با استفاده از چوب های باکیفیت طراحی می کنند. چوب هایی همچون چوب گردو، افرا، بلوط، سنجد، توت و… جزو رایج ترین چوب هایی هستند که در طراحی و ساخت میزهای رزین از آن ها استفاده می کنند.

 

 

قیمت میزهای کنفرانس از جنس رزین در مقایسه با میزهای کنفرانس معمولی بیشتر است به این دلیل که میزهای روستیک  ضدخش ضدچربی و ضد حریق هستند و میزهای معمولی فاقد چنین ویژگی هایی می باشند. علاوه بر آن طراحی میزهای رزینی پیچیده تر از میزهای معمولی است و این خود دلیلی دیگر برای بیشتر بودن قیمت میز رزین است.

خرید میز کنفرانس با بهترین قیمت

 

در حال حاضر نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر بسیاری در سطح شهر وجود دارد که انواع و اقسام میزهای مدرن  را به فروش می رسانند. شما می توانید با مراجعه ی حضوری به این گونه نمایندگی ها یک میز کنفرانس با قیمتی مناسب خریداری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان مراجعه ی حضوری برایتان میسر نمی باشد می توانید به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید. قبل از خرید پیشنهاد می شود که حتما فضای شرکت و سبک دکوراسیون داخلی فضای داخلی را در نظر بگیرید تا بتوانید یک میز متناسب با فضا و سبک دکوراسین خریداری نمایید.

یکی از مهم ترین مسائل در خرید میز، بحث قیمت است. قیمت میز کنفرانس با متفاوت بودن طرح آن متغیر می باشد و هر طرحی، قیمت متفاوتی دارد. هم چنین سایز و کیفیت میز کنفرانس مدرن  نیز در قیمت آن تأثیر بسیاری دارد. اگر شما مایل باشید با کیفیت ترین میز را برای اتاق کنفرانس خود خرید کنید در ازای آن باید مقداری بیشتر هزینه کنید. همچنین می توانید در خرید میز روستیک وود تک  از کارشناس و افرادی که در این زمینه باتجربه هستند کمک بگیرید.میز 

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 16 خرداد 1400 ساعت: 17:53

میزکار رزین برای شرکت

 

میز کار مدرن برای شرکت : اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی دفتر کار و شرکتتان را دارید بهترین کار خرید یک میز کار رزین استمیزهای رزین میزهایی هستند که امروزه بیش از میزهای چوبی معمولی مورد توجه افراد قرار گرفته شده اندمیز رزین در مقایسه با میزهای چوبی معمولی از تنوع طرح و رنگ بیشتری برخوردار هستند و در هر دو سبک مدرن و کلاسیک قابل استفاده می باشند. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های میزکار رزین بپردازیم:

 

ویژگی های میزکار رزین

 

در طراحی میزهای کار رزین تمامی استانداردهای لازم لحاظ شده است. طبق تحقیقات انجام شده به دست آمده که میزهای استاندارد بر روی کارایی و بهره وری تاثیرات مثبت بسیاری می گذارند. با خرید یک میز روستیک وود تک  باکیفیت برای محل کارتان می توانید بازدهی و کارایی خودتان ا افزایش دهید.

میزهای رزین از تلفیق چوب و رزین به وجود آمده اند. رزین ها به دو شکل طبیعی و مصنوعی موجود هستند. رزین های طبیعی که در گذشته بیشتر مورد استفاده وافع می شدند و از شیره ی درختان حاصل می شد. امروزه برای ساخت میز کار مدرن برای شرکت ها  و لوازم دکوری از رزین های مصنوعی استفاده می کنند. رزینی که در طراحی و ساخت میز روستیک مورد استفاده قرار می گیرد رزین اپوکسی است. رزین اپوکسی در واقع ترکیبی است با خاصیت چسبندگی زیاد به بسترهای مختلف و مقاومت شیمیایی در محیط ­های اسیدی و قلیایی. این ویژگی رزین اپوکسی، امکانِ ترکیب با مصالح گوناگون با کاربردهای فراوان را فراهم کرده است.

چوب هایی که در طراحی و ساخت میزهای کار رزین مورد استفاده قرار می گیرند بسیار باکیفیت می با شند و این یعنی اینکه میزهای رزین از ماندگاری و طول عمر زیادی برخوردار هستند. به طور معمول چوب های گردو، توت، سنجد، افرا و… جزو رایج ترین چوب هایی هستند که در صنعت ساخت میز رزینی  و صندلی رزین مورد استفاده قرار می گیرند.

ماده ی رزین که از آن در طراحی و ساخت میزهای رزین استفاده می کنند یک محصول وارداتی است و به همین علت قیمت میزهای رزین در مقایسه با میزهای چوبی معمولی بیشتر است.

مراحل ساخت میز مدرن در مقایسه با میزهای معمولی چوبی پیچیده تر است و این موضوع خود دلیل دیگری است که سبب افزایش قیمت میز رزین شده است.

میزهای رزین ضدخش ضدجرم و ضد چربی نیز می باشند و این موارد ویژگی هایی می باشد که یک میز مدرن با کیفیت معمولی فاقد آن می باشد.

تولیدکنندگان میزهای رزین سعی کرده اند که نهایت تنوع طرح و رنگ و مدل را در میزها اعمال کنند تا مشتریان به راحتی بتوانند مدل موردنظر خود را انتخاب نمایند.

 

 

خرید میزکار مدرن برای شرکت

برای خرید میزکار رزین باکیفیت و ارزان قیمت می توانید به نمایندگی هایی که در سطح شهر وجود دارد مراجعه کنید و به شکل حضوری خرید خود را انجام دهید. اگر مراجعه ی حضوری به هر دلیلی برایتان میسر نیست می توانید به شکل اینترنتی اقدام به خرید کنید. قبل از خرید میز رزینی فضایی که در اختیار دارید و سبک دکوراسیون داخلی محیطتتان را در نظر بگیرید تا بتوانید یک میز متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی خریداری نمایید. در فروشگاه اینترنتی انواع و اقسام میزهای رزین را مشاهده کرده و بعد از انتخاب میز  مدرن موردنظر سفارش خود را نهایی سازی کنید. در صورتی که در میان انواع مدل های موجود گزینه ی موردنظر خود را انتخاب نکردید می توانید با تولیدکننده و یا کارشناس فروش تماس گرفته و طرح و رنگ و مدل میز کار مدرن برای شرکت  خود را اعلام کنید تا به صورت سفارشی یک میز مدرن زیبا برایتان ساخته شود. اگر در فرآیند خرید اینترنتی نیز دچار مشکل شدید می توانید می توانید تماس حاصل بفرمایید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1400 ساعت: 13:51

رضایت شغلی در معماری داخلی  یکی از مزیت های مهم هر شرکت باید باشد و آن به کیفیت خدمات انجام گرفته بستگی دارد.  شرکت دکوراسیون داخلی با شرکت در این دوره های آموزشی شما به یک طراح داخلی حرفه ای تبدیل خواهید شد و می توانید در همین حوزه مشغول به کار شوید. دوره های طراحی داخلی برای افرادی که خلاق هستند و به معماری داخلی خانه علاقه مندند، مناسب می باشد. طراحی داخلی  یک حرفه  فوق العاده خلاقانه و منحصر به فرد به حساب می آید که یک فعالیت لذت بخش و مفید برای یک کسب و کار سودآور است.  حرفه ی طراحی داخلی یک تخصص پیچیده در عین حال ساده و چند وجهی است که نیاز به مهارت های فنی و خلاقانه داشته که کمی به روحیات افراد بستگی دارد.

امروزه تقاضا برای شرکت در دوره های معماری داخلی  بیش از پیش افزایش یافته کرده است چرا که درحال حاضر انسان ها به زیبایی فضا و تفکیک آن ها از هم بستگی  اهمیت ویژه ای داده است.  شرکت معماری داخلی شما با یادگیری اصول طراحی داخلی می توانید با مشتریان زیادی ارتباط بگیرید و پروژه های منحصر به فرد و خلاقانه را شناسایی کنید.  از این راه به سودآوری و کسب درآمد بسیاری برسید. در ادامه قصد داریم در خصوص مزایای دیگر شرکت در دوره های معماری داخلی و شرکت دکوراسیون داخلی  صحبت نماییم

 

رضایت شغلی در معماری داخلی برای مشتریان

 

فرایند معماری داخلی هلگر  سبب ایجاد رضایت فردی می گردد شرکت معماری داخلی  و زمینه مناسبی را برای لذت بردن از فعالیت حرفه ای به ارمغان می آورد. شرکت دکوراسیون داخلی  علاوه بر آن با تلاش و کسب تجربه در این حرفه می توانید فضاهای داخلی را به گونه ای کاملا شگفت انگیز و منحصر به فرد طراحیکرده است. شرکت معماری داخلی

انعطاف پذیری در معماری داخلی

 

معماری داخلی برای فضاهای مختلف یک امری کاملا هنری و  انعطاف پذیر  است که  با دنیای مدرن و کلاسیک سازگاری دارد.  با آموزش معماری داخلی هلگر  به نحو احسن استفاده نمایید. شرکت دکوراسیون داخلی هلگر و شرکت معماری داخلی هلگر با دارای چندین سال تجربه می کوشند تا بهترین خدمات را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهند.  به همین دلیل از این رشته می توانید در زمینه های گوناگون، از جمله پروژه های طراحی بزرگ مانند معماری داخلی هلگر  مجتمع های بازرگانی و یا اقامتگاه های توریستی و یا در پروژه های کوچکی نظیر تزیینات داخلی یک منزل به فعالیت بپردازید.

 

خلاقیت و نوآوری بالای هلگر

 

به طور کلی صنعت های خلاق  بسیار کمی در جامعه وجود دارند که چنین قدرت فوق العاده ای از آزادی در ارائه ی  طرح های ابتکاری و نوآورانه را در اختیار طراح ارائه دهند. با آموزش معماری داخلی می توانید خلاقیت و تخیل خود را در سطح بسیار بالایی کشف کنید رضایت شغلی در معماری داخلی  و به پرورش مهارت ها و استعدادهای فردی خود در این رشته بپردازید که می تواند هنر و قوه ی خلاقیت و تخیل خود را به کار گیرد و المان های گوناگون را به صورت حرفه ای و کاملا خلاقانه در محیط قرار داده و یک اثر هنری شگفت انگیز را خلق کند.

 

محتوای دوره ی آموزشی طراحی داخلی

 

  1. آشنایی با انواع سبک های شرکت دکوراسیون داخلی هلگر
  2. آشنایی با علومی همچون فنگ شویی و روانشناسی رنگ در معماری داخلی از موارد مهم محسوب می شوند.
  3. آموزش انواع مواد و استفاده از مصالح و سبک های مناسب برای اجرای کار در معماری داخلی
  4. درک صحیح از نور و آرایش رضایت شغلی در معماری داخلی  درست آن در محیط داخلی و نحوه درست تفکیک فضاها از هم در معماری داخلی هلگر
  5. نحوه ی انتخاب درست مبلمان و لوازم دیگر در محیط
  6. چگونگی مدیریت درست و اصولی فضای داخلی
  7. تعامل و ایجاد هماهنگی مناسب در چیدمان فضاهای گوناگون
  8. رفع نا هنجاری ها در محیط کاری مورد نظر و آموزش نرم افزارهای مربوط به معماری داخلی  همچون اتوکد
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1400 ساعت: 12:25

میز مدرن دو نفره  مناسب برای خانه های کوچک می باشد. این مدل از میزهای رزین  کمترین فضا را در منزل اشغال می کنند. برای زوج های جوانی که تازه ازدواج کرده و به مکان جدیدی نقل مکان کرده اند، استفاده از یک میز دونفره می تواند بسیار موثر باشد و هم در هزینه و هم از نظر صرفه جویی در فضای خانه به آن ها کمک کند. از میز رزین دونفره می توانید به عنوان میزناهارخوری در آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم ویژگی های میز روستیک  را بررسی کنیم:

 

ویژگی های میز مدرن دونفره

 

میزهای رزین از تلفیق چوب و رزین اپوکسی طراحی و ساخته می شوند. رزین ماده‌ای چسبناک است که طی فرآیند پخت به پلیمر سخت تبدیل می ‌شود. اپوکسی نوع بهبود یافته رزین است. به عبارت دیگر رزین اپوکسی همان چسب اپوکسی به شکل مایع است. رزین اپوکسی ماده بادوامی است که به عنوان یک محصول همه کاره در بسیاری از صنایع از صنایع چوبی و ساخت لوازم گرفته تا صنعت اتومبیل سازی کاربرد دارد.

 

در طراحی و ساخت میز رزین دونفره از چوب های بادوام و باکیفیت استفاده می کنند. چوب گردو، عناب، بادام، توت، سنجد، افرا و… جزو رایج ترین چوب هایی هستند که در ساخت میز مدرن وود تک  مورد استفاده قرار می گیرند.

رزین اپوکسی یک محصول وارداتی است و به همین علت میزهای رزین در مقایسه با میزهای چوبی معمولی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

 

طراحی میز مدرن  مراحل پیچیده تری دارد و نیاز به مهارت و تجربه ی خاصی دارد که این خود دلیل دیگری است که موجب بیشتر بودن قیمت میز رزین در مقایسه با میزهای معمولی می شود.

 

میزهای رزین بسیار بااستحکام هستند به گونه ای که در محیطی و اقلیمی می توان از آن ها استفاده نمود.

 

ویژگی دیگر میز رزین وود تک  این است که دارای تنوع طرح و رنگ و شکل بسیاری هستند به گونه ای که با هر نوع سلیقه و هر نوع دکوراسیونی می توانید میز مناسبی را تهیه نمایید. به طور معمول میزهای چوبی معمولی فاقد چنین ویژگی ای هستند و در چند طرح و مدل خلاصه می شوند.

 

میزهای رزینی بسیار باکیفیت هستندمیزهای روستیک ضد خش، ضد جرم وضد چربی هستند.

خرید میز رزین دونفره

 

میز مدرن دو نفره  می توانند زینت بخش فضای منزل شما باشند. اگر قصد خرید یک میز رزین    دونفره ارزان قیمت و باکیفیت را دارید می توانید به انواع نمایندگی ها و مراکز فروش در سطح شهر مراجعه نمایید. خوشبخاته به علت آنکه رفاه حال مشتریان برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است امکان حرید غیرحضوری نیز میسر می باشد. بدین ترتیب اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به نمایندگی های فروش و خرید حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی میز موردنظر خود را خریداری نمایید. قبل از مراجعه به فروشگاه اینترنتی و مشاهده نمونه های مختلف میز در ابتدا فضایی که در منزل در اختیار دارید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه ی خود را در نظر گرفته و سپس به جست و جو در سایت بپردازید. پس از آنکه محصول موردنظر خود را پیدا کردید اقدام به ثبت سفارش کنید. در صورتی که در فرایند خرید دچار مشکل شدید می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

یکی از خدمات ویژه و ارزنده ای که تولیدکنندگان میزهای رزین در اختیار مشتریان قرار داده اند، خرید میز به صورت سفارشی است. در واقع اگر در میان انواع مدل های میز رزین در سایت محصول موردعلاقه و موردنظر خود را نیافتید می توانید با کارشناس فروش و یا تولیدکننده تماس گرفته و طرح موردنظر خودتان را به آن ها بگویید تا یک میز طبق سلیقه ی شما ساخته شود و برایتان ارسال شود.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 14 خرداد 1400 ساعت: 15:35

بهترین کلینیک انجام ونیر کامپوزیت

کلینیک انجام ونیر کامپوزیت : کامپوزیت ونیر یکی از بهترین و موثرترین تکنیک های اصلاح طرح لبخند است. ونیر نوعی ماده ترمیمی برای اصلاح و مشکلات دندان می باشد که بر روی دندان قرار می گیرد. به کمک کامپوزیت ونیر می توان کلیه عیوب دندان ها همچون بدرنگی، نامرتبی، کجی، شکستگی ها و لب پریدگی های خفیف و جزئی را اصلاح و برطرف نمود و یک لبخند زیبا ایجاد کرد.

برای انجام کامپوزیت باید در انتخاب کلینیک دندانپزشکی زیبایی خود دقت بسیاری کنید. به هنگام مراجعه به کلینیک انجام ونیر کامپوزیت باید از دندانپزشک خود بخواهید که نمونه کارهای انجام شده ی خود را به شما نشان دهد. علاوه بر آن نمونه درمان های انجام شده کامپوزیت دندان توسط وی را از نمای نزدیک و با کیفیت بالا مشاهده کنید، درخشندگی ونیر باید طبیعی باشد، نمای گچی و مات، نشان دهنده درمان ضعیف و مخرب می باشد.

 توجه داشته باشید که در بستر فضای مجازی احتمالا با تبلیغات بسیاری در خصوص کامپوزیت ونیر دندان ارزان قیمت رو به رو شده اید. به هیچ عنوان گول اینگونه تبلیغات را نخورید، طبیعتا دندانپزشکانی که کامپوزیت را با هزینه هایی بسیار کم انجام می دهند از مواد نارمغوب استفاده می کنند و خودشان نیز از تجربه و مهارت کافی برخورار نیستند.

مزایای کامپوزیت دندان

  1. اگر برای اصلاح طرح لبخند خود به یک کلینیک انجام ونیر کامپوزیت معتبر با کادری مجرب و حرفه ای مراجعه نمایید دندان هایتان ظاهری بسیار زیبا پیدا خواهند نمود و کلیه عیوب برطرف می شود که این امر موجب افزایش اعتماد به نفس شما می شود که این موضوع خود باز به طور مستقیم بر روی جوانب زندگی شما موثر است.
  2. کامپوزیت دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی ارزان قیمت تر است.
  3. برخلاف تکنیک لمینت سرامیکی که به دو الی سه جلسه زمان لازم است تکنیک کامپوزیت ونیر دندان تنها در یک جلسه و در عرض چند ساعت انجام خواهد شد. بنابرایناین تکنیک برای افراد پرمشغله ای که زمان کافی برای مراجعه به دندانپزشکی را ندارند بسیار مناسب است.

دوام و طول عمر کامپوزیت دندان

دوام و طول عمر کامپوزیت ونیر دندان در مقایسه با لمینت سرامیکی کمتر است و نیاز به مراقبت های بسیاری دارد. کامپوزیت های دندان پس از حدود 5 تا 6 سال نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد.

رنگ پذیری

کامپوزیت های ونیر دندان به شدت رنگ پذیر بوده و مستعد لکه هستند. به همین علت باید تا جایی که ممکن است از خوردن و نوشیدن غذاها و خوراکی های رنگی همچون چای، نوشابه، قهوه و… خودداری نمود و یا حداقل از آن ها به کمترین میزان مصرف کرد.

از دیگر معایب کامپوزیت دندان می توان به رنگ پذیری بیشتر آن نسبت به مواد سرامیکی اشاره کرد. جنس رزینی که برای فرم دهی کامپوزیت ونیر روی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به زرد شدن چندان مقاوم نیست. برای این مشکل باید  بهداشت دهان و دندان خود را بسیار بیشتر از قبل رعایت نمایید. اگر بعد از نوشیدن هر ماده رنگی، دندان های خود را با خمیر دندان های سفید کننده تمیز کنید احتمال زرد شدن کامپوزیت ونیر دندان به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

عدم درمان بیماری های دهان و دندان با کامپوزیت ونیر

تکنیک کامپوزیت ونیر بیشتر برای جنبه ی زیبایی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد وجنبه ی درمانی ندارد. به عنوان مثال اگر دندان های شما دچار به هم ریختگی های شدید باشد در چنین صورت تکنیک کامپوزیت ونیر برای شما کارا نخواهد بود و باید از روش های دیگری همچون ارتودنسی برای مرتب کردن و اصلاح طرح دندان های خود استفاده نمایید. اگر دندان ها دچار پوسیدگی و خرابی باشنند نیز تا زمانی که پوسیدگی ها برطرف نشود نباید از تکنیک کامپوزیت استفاده کرد.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 182 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 3:00

اهمیت نمای ساختمان در معماری داخلی

 

نمای ساختمان در معماری داخلی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که نمای یک ساختمان می تواند معرف فضای داخلی آن محیط نیز باشد و در مجموع در ظاهر هر ساختمانی تاثیر زیادی داشته باشد. اگر نمای خارجی یک ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای دیگر ساختمان‌های خیابان و شهر طراحی و ساخته شود، هماهنگی نمای شهری به هم می ریزد. در فرهنگ واژه ها نما به معنای صورت ظاهری هر چیزی و هر آنچه که در معرض دید و در برابر چشمان ما قرار می گیرد تعریف شده است.

انتخاب نمای ساختمان مناسب به دست ساختمان ‌سازان و معماران، علاوه بر بحث زیبایی ساختمان، تاثیر بسزایی در محافظت از لایه‌ بیرونی آن نیز دارد، بنابراین انتخاب درست مصالح مورد نیاز برای ساخت نمای ساختمان باید با توجه به عوامل مختلفی همچون موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی منطقه ی ساخت و ساز و همچنین تعداد طبقات، سلیقه و بودجه سازنده ساختمان صورت گیرد. شرکت معماری داخلی در ادامه ی مطلب قصد داریم معرفی برخی از نماهای ساختمانی و مصالح بپردازیم:

 

نمای سنگ در دکوراسیون

 

نمای سنگ جزو لوکس ترین نماهای ساختمانی می باشد. این پوشش، همچنین از ماندگارترین مصالح نماکاری محسوب می ‌شود که در برابر باران، برف، نور خورشید، گرد و غبار و باد، مقاومت بالایی دارد و از طرفی، دارای ثبات رنگی نیز هست. شرکت معماری داخلی هلگر  سنگ جزو گران قیمت ترین مصالح به شمار می رود.

 

نمای رومی در دکوراسیون

 

نمای رومی جزو معروف ترین انواع نماهای سنگی می باشد. نمای رومی با استفاده از سنگ تراورتن، سنگ مرمر و سنگ گرانیت طراحی شده و جذابیت و زیبایی فوق العاده ای به ساختمان می دهد.  شرکت دکوراسیون داخلی لازم به ذکر است که انتخاب سنگی بادوام و باکیفیت، از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که در صورت ترک ‌خوردن نما بر اثر انقباض و انبساط‌، صاحبان ساختمان ‌ها مجبور به پرداخت هزینه ‌های زیادی جهت ترمیم یا عوض‌ کردن سنگ‌ نماها می‌ شوند بنابراین بهتر است برای طراحی نمای ساختمان در معماری داخلی هزینه‌ ی بیشتری را برای خرید مصالح صرف کنید تا مجبور نشوید بعدها چندین بار هزینه ترمیم را بپردازید.

 

نمای آجری در دکوراسیون

 

نمای آجری جزو قدیمی ترین نماهای ساختمانی می باشد. از آجر هم در طراحی نمای خارجی و هم طراحی نمای داخلی ساختمان‌ ها استفاده می‌ شود. به علت استقبال زیاد افراد از نمای آجری در طول سال‌ های طولانی، در حال حاضر می‌ توان انواع آجر‌ها، از جمله آجرنما طرح چوب، آجرنما زرد، آجرنما نسوز سفید، شرکت دکوراسیون داخلی  آجرنما قرمز، آجرنما نسوز انگلیسی، آجرنما پلاک، لعابدار حصیری، آجر دکوراسیون داخلی، آجرنما سفید، کف فرش، شاموتی، آجرنما نسوز قرمز، آجرنما نسوز، قزاقی، رستیک، دکوراتیو، کارتنی و … را در فروشگاه ‌های مصالح ساختمانی پیدا کرد.

 

نمای شیشه ‌ای در دکوراسیون

 

نمای شیشه ای جزو پرطرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. شرکت دکوراسیون داخلی  این نوع نما، علاوه بر جذابیت‌ های ظاهری که به سبب بازتاب نور خورشید به ساختمان می ‌بخشد، می ‌تواند در تامین گرما و نور داخل ساختمان نیز موثر باشد. نمای شیشه ای برای آن دسته از افرادی که به سبک مدرن علاقه مندند مناسب می باشد

نمای بایرامیکس در معماری داخلی هلگر

 

نمای بایرامیکس جزو نماهای ارزان قیمت اما مقاوم محسوب می شود. نمای بایرامیکس برخلاف نمای سمانی از جلوه و زیبایی بسیار منحصربه فردی برخوردار می باشد و جزو نماهای دکوراتیو است که نتیجه‌ ی ترکیب سنگدانه‌ ها، رنگ، رزین‌ های طبیعی و مصنوعی و افزودنی‌ های دیگر است. بایرامیکس در برابر شرایط نامساعد جوی، مقاوم است و با آب،‌ به سادگی قابل شست و شو است. معماری داخلی  پیاده‌ سازی نمای بایرامیکس، به نسبت کار ساده ‌ای است و بر انواع سطوح سیمانی، چوبی، فلزی و آجری قرار می ‌گیرد. بایرامیکس در انواع رنگ‌ ها در داخل کشور تولید می ‌شود.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:20

وظایف وکیل مستغلات 

وکیل مستغلات : املاک، زمین و مستغلات جزو مواردی هستند که همواره دعوا و درگیری بر سر آن ها بسیار زیاد است و شکایت های زیادی توسط افراد مختلف برای این موضوع در دادگاه ها وجود دارد. دعاوی ملکی اغلب مشکلات و دعاوی شکل گرفته در حوزه ی املاک و مستغلات، پیچیده و پرپیچ و خم هستند و به همین دلیل افراد خود به تنهایی قادر به حل و فصل آن ها نیستند. در چنین شرایطی باید حتما از یک وکیل املاک و مستغلات باتجربه کمک گرفته شود.  

عنوان وکیل مستغلات یا وکیل ملکی به کسی اطلاق می شود که تخصص کامل در زمینه دعاوی حقوقی ملکی دارد و با قوانین مختلف مربوط به ملک آشنایی کامل دارد. در کشور ما اراضی و املاک دارای قوانین حقوقی گوناگونی هستند که یک وکیل ملکی به تمامی این قوانین اشراف دارد و با تکیه بر دانش خود قادر است مشکلات به وجود آمده را رفع و رجوع کند. لازم به ذکر است که همیشه در زمان بحران و مشکل نباید به وکیل ملک مرجعه کرد در واقع بهترین کار این است که قبل از به وجود آمدن مشکل با یک وکیل مشورت نمود و مشاوره گرفت..

ویژگی های وکیل

وکیل ملکی متخصص ویژگی های مختلفی دارد. یک وکیل املاک خوب باید باید از تجربه کافی برخوردار باشد و با پرونده های گوناگونی در طول مدت کار خودش برخورد کرده باشد. تجربه باعث می شود تا وکیل ملکی بتواند شانس بیشتری برای موفقیت در پرونده داشته باشد. البته لزوم داشتن تجربه برای وکیل امور ملکی داشتن دانش و تخصص کافی از نظر علمی هم است. یک وکیل خوب ملک باید قبل از اخذ پرونده در ابتدا آن را به خوبی مطالعه کند و بررسی کند که آیا این پرونده ارزش زمان گذاشتن و صرف هزینه های گزاف را برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب را دارد و یا خیر؟

یک وکیل ملکی موفق کسی است که به خوبی به سخنان موکل خود گوش کند و تمامی مشکلات او را در زمینه املاک و مستغلات رفع کند. وکلای ملکی موکلان خود را از هرگونه خطر احتمالی که ممکن است از جانب کلاهبرداران آنها را تهدید کند دور می کنند و آرامش خاطر موکلان خود را فراهم می کنند.ویژگی دیگر یک وکیل املاک آن است که محرم اسرار موکل خود باشد و تحت هیچ شرایطی اسرار و رازهای موکل خود را فاش ننماید چرا که این کار از حیطه ی اخلاق کاری خارج است.

هزینه ی وکیل مستغلات چقدر است

در خصوص سوال هزینه وکیل مستغلات چقدر است نمی توان یک پاسخ دقیق و قطعی اعلام نمود چرا که این موضوع کاملا بستگی به میزان تجربه و توانایی‌ های وکیل ملکی و کاری که شما می ‌خواهید انجام دهید دارد. در بعضی موارد وکیل ملکی به صورت ساعتی حقوق دریافت می ‌کند و در مواردی نیز برا‌ی هر پروژه مبلغ دریافتی متفاوتی دارد. وکیل دعاوی ملکی گاهی ممکن است که مشکل شما به قدری کوچک و جزئی باشد که با یک مشاوره حقوقی تلفنی و یا آنلاین با وکیل تمامی راهکارهای لازم را برای حل و فصل پرونده ی خود دریافت کنید که در این صورت نیازی به پرداخت هزینه های بالا نخواهید داشت. موسسات حقوقی بسیاری هستند که برخی از مشاوره های حقوقی تلفنی و آنلاین شان کاملا رایگان است.  

نکته‌ ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که این است که در بیشتر موارد هزینه‌ هایی که برای استفاده از یک وکیل ملک خوب پرداخته می‌ شود در مقابل سودی که از این کار می ‌برید بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که که املاک و مستغلات گاهی شامل کل دارایی ‌های یک فرد می شود و محافظت از این دارایی نیازمند استفاده از افراد آگاه و مجرب است.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 1:12

میز های مجلسی برای اتاق پذیرایی

 

میز مجلسی مدرن  : میز همواره یکی از اصلی ترین وسایل برای دکوراسیون هر اتاقی است  به عبارت دیگر یک میز مجلسی شیک و زیبا می تواند به شکلی کاملا موثر بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی تاثیر بگذارد. امروزه افراد به طراحی و دکوراسیون داخلی بیش از پیش اهمیت می دهند و به همین علت ترجیح می دهند که به جای استفاده از میزهای چوبی معمولی از میزهای مجلسی رزین در اتاق پذیرایی خود استفاده کنند. میزهای رزین زیبایی خیره کننده ای دارند و به همین دلیل توانسته اند طرفداران بسیاری را کسب کنند. در ادامه ی مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های میز رزین بپردازیم:

 

ویژگی های میز رزین و مدرن

 

میزهای رزین از تلفیق هنرمندانه ی چوب و ماده ای به نام رزین به وجود آمده اند. رزین ماده ای بسیار زیبا و شفاف است که در رنگ های متنوعی موجود می باشد. رزین ها در حالت کلی به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند. رزین طبیعی از گیاهان و درختان به دست می‌ آید که بهترین نمونه آن شیره درخت کاج است. در گذشته از رزین طبیعی در موارد گوناگونی همچون درزگیری قایق ها استفاده می کردند. با پیشرفت فناوری بشر پی برد که این ماده می ‌تواند به پلیمر تبدیل شود و کمی بعد از آن رزین‌های مصنوعی کشف شد. رزینی که در طراحی و ساخت میز رزین وود تک  به کار برده می شود رزین اپوکسی می باشد که نوعی رزین مصنوعی است.

رزین اپوکسی که در طراحی و ساخت میز مجلسی مدرن استفاده می شود از خانواده ی رزین های دو جزیی است که شامل پایه ی رزینی و هاردنر می باشد. این دو جزء باید به نسبت مشخص با یکدیگر مخلوط شده و سپس روی سطح یا قالب میز مورد نظر ریخته شود.

برای طراحی میزهای رزین به طور معمول از چوب های بسیار باکیفیت و فاقد رطوبت استفاده می کنند. چوب های گردو، توت، افرا، سنجد و… جزو رایج ترین چوب هایی هستند که تولیدکنندگان از آن ها استفاده می نمایند.

میزهای رزین به چند دلیل از میزهای چوبی ممولی گران قیمت تر هستند. دلیل اول آنکه میزهای مدرن  از تنوع طرح رنگ و شکل بسیاری برخوردار هستند که به موجب آن می توانید با هر نوع سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی میز رزین مناسب را برای خود خریداری نمایید. دوم آنکه میزهای رزین ضد خش، ضد خرابی و ضد چربی می باشند و این ها مواردی هستند که یک میز چوبی معمولی فاقد آن ها می باشد. سوم آنکه مراحل طراحی و ساخت میزهای رزین پیچیده تر و زمان برتر است و در نهایت آنکه رزین اپوکسی مورد استفاده در ساخت میز مدرن  یک محصول وارداتی است.

خرید میز مجلسی مدرن

 

برای خرید یک میز روستیک زیبا و شیک می توانید به انواع نمایندگی ها و مراکز فروش مراجعه کنید. علاوه بر آن امکان خرید میز  روستیک به صورت اینترنتی نیز میسر می باشد که در این صورت به راحتی در منزل می توانید سفارش خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که قبل از اقدام به خرید در ابتدا فضایی که در منزل در اختیار دارید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر بگیرید و باتوجه به این موارد یک میز روستیک وود تک  در ابعاد و اندازه  و طرح متناسب سفارش دهید. چنانچه میزی را با ابعاد و طرح موردنظر خود در فروشگاه اینترنتی نیافتید می توانید با تولیدکننده تماس بگیرید و ابعاد و طرح موردنظر خود را بگویید تا یک میز طبق نظر و سلیقه ی شما برایتان ساخته و ارسال شود. اگر در خصوص فرآیند خرید با سوالی مواجهه شدید می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 0:01

سوشیال سیگنال سئوشید در پکیج های طلایی، نقره ای و برنزی

 

سوشیال سیگنال چه کاربردی دارد : خرید سوشیال سیگنال سئوشید با قیمت مناسب توسط مجموعه ما انجام می شود. از طریق سئوشید می توانید از تمامی بوکمارک های مهم از جمله فیس بوک که شبکه ای قدرتمند با اعتبار دامنه بالا می باشد، لینک فالو و هدفمند  دریافت کنید. در بین فاکتورهای مختلفی که برای افزایش ترافیک سایت و بازدید وجود دارد، سوشیال سیگنال یکی از راهبردهای اساسی در در بحث لینک بیلدینگ می باشد. اگر محتوای منتشر شده از سوی شما جذاب و کاربرپسند باشد، کاربر آن را در شبکه ها و صفحات دیگر منتشر کرده که همین امر موجب بیشتر دیده شدن محتوای شما می شود. نکته ی جالب توجه این است که قدمت سوشیال مدیا به سال 1960 بر گشته، هنگامی که اولین  شبکه ی اجتماعی در دانشکده آی تی یکی از دانشگاه های امریکا به عنوان یک شبکه ی داخلی برای دانشجویان ایجاد شد و با گذشت زمان تمامی سوشیال ها از جمله پینترست که در حال حاضر با آن ها سر وکار دارید به وجود آمدند.

دلایل اهمیت خرید سوشیال سیگنال سئوشید

 

دلایل اهمیت خرید سوشیال سیگنال :  در حال حاضر به یکی از موارد بسیار تاثیرگذار در بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل و یا بینگ تبدیل شده است و به همین علت نمی توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد. با استفاده از این سوشیال ها گوگل می فهمد که شما به صورت طبیعی در سات خود فعالیت نموده اید و آرام آرام به سایت شما اعتبار لازم را می بخشد. به کمک سوشیال مدیا می توانید گامی موثر در حوزه ی برندینگ بردارید. لازم به ذکر است که این پکیج های سوشیال سیگنال  با تخفیف ویژه ای انجام می گیرد.

یکی از موارد بسیار مهم در حوزه ی کسب و کار، شناسایی مخاطب هدف و اطلاع پیدا نمودن از علایق کاربران می باشد. به کمک سوشیال مدیا می توانید به راحتی اطلاعات جامع و وسیعی از  علایق مخاطبین در خصوص محصولات و خدماتشان به دست آورید. با اطلاع پیدا نمودن از علایق کاربران می توانید محصول و یا خدمات ارائه شده با تولید محتوای جذاب و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی جامعه هدف آن ها را شناسایی نمایید. به کمک سوشیال های اجتماعی،  مطالب و محتوای وب سایتتان در زمانی بسیار سریع ایندکس می شود. یکی از معیارهای گوگل برای رتبه بندی و ارزش گذاری وب سایت ها اشتراک مطالب و محتوای آن سایت ها در شبکه های اجتماعی است که این امر کمک بسزایی در بهبود جایگاه سایت و سئو می نماید.

معرفی شبکه های اجتماعی  

 

اگر در حوزه ی فروش انلاین محصولات مشغول هستید، با قاطعیت به شما می گوییم که اینستاگرام بهترین شبکه ی اجتماعی برای حوزه فروش شما محسوب می شود.  اینستاگرام می تواند مانند ویترین یک فروشگاه عمل کرده و برای عرضه و ارائه ی محصولاتتان کاملا مفید و موثر است.پینترست در بین ایرانی ها خیلی طرفدار ندارد اما به طور کلی در جهان یکی از شبکه های اجتماعی مهم و  موثر در تبلیغات و برندسازی محسوب می شود. یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم های موجود برای منتشر نمودن ویدیو می باشد. با انتشار محتوای ویدیویی مرتبط در خصوص کسب و کارتان می توانید گام بزرگی در جهت ارتقای کسب و کارتان بردارید. تلگرام نیز علی الرغم فیلتر بودن هنوز هم طرفدران بسیاری دارد و جهت فعالیت برای تبلیغات کاملا مفید وموثر است. فیسبوک بزرگترین سوشیال سیگنال در سراسر دنیا به حساب می آید و عده ی زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند. برای تبلیغات در دنیای تجارت فیسبوک یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 262 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 22:49

ارشد معماری داخلی به بهینه سازی فضاهای داخلی ساختمان ها به منظور انجام فعالیت های روزانه می پردازد. انواع سبک های معماری داخلی در واقع یعنی آفرینش فضا در بهینه ترین و زیباترین حالت ممکن. رشته معماری داخلی از سویی همانند معماری یا ساختمان و اجزای آن سروکار دارد و از سویی دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تاکید دارد. لازم به ذکر است که عملگرایی و کار آمد بودن در عین زیبایی مهم ترین هدف معماری داخلی است.

رشته کارشناسی ارشد معماری داخلی دارای دو جنبه ی هنری و فنی می باشد چرا که در درس های ارائه شده دروسی مثل طراحی، زیباشناسی وغیره وجود دارد که این دروس دارای جنبه ی هنری دارند و دروسی دیگر مثل سازه های بتنی و فلزی، مقاومت مصالح و … به جنبه فنی این رشته مربوط می شود. رشته ی معماری داخلی را می توان در هر مقطع تحصیلی انتخاب کرد. عده ای از افراد در همان دوران تحصیلی مدرسه ی خود وارد هنرستان شده و در این رشته مشغول به تحصیل می شوند. عده ای نیز در آستانه ی ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا این رشته را انتخاب خواهند نمود.

 

گرایش های رشته ی کارشناسی ارشد معماری داخلی

 

دانش‌ آموختگان این رشته می‌ توانند در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش‌ های معماری اسلامی، مهندسی معماری، معماری منظر، انرژی و معماری، معماری داخلی، مطالعات معماری ایران، تکنولوژی معماری، بازسازی پس از سانحه، مدیریت پروژه و ساخت و فناوری معماری ادامه تحصیل دهند.

 

توانایی های لازم برای تحصیل در رشته ی معماری داخلی

 

همانطور که همه می دانید شرط لازم برای ورود به یک رشته و موفقیت، داشتن علاقه است. علاقه موجب ایجاد انرژی مضاعف در کار و تحصیل می شود اما علاوه بر علاقه هر رشته ای برای آنکه به آن ورود پیدا کرد یک سری پیش نیازهایی دارد که باید از برخی از آن پیش نیازها برخوردار بود.  صبر و پشتکار فراوان، تجسم خلاق، توانمندی در دروس هندسه و ریاضی، مهارت در طراحی، اطلاعات عمومی خوب در زمینه تاریخ به خصوص تاریخ  شرکت معماری داخلی  ایران و جهان، جغرافیا، اقلیم‌ شناسی، روانشناسی، مردم‌ شناسی و اقتصاد از جمله مهارت های لازم برای موفقیت در این رشته می ‌باشند. پیشنیازهای دیگر این رشته شامل موارد زیر است:

  1. برخورداری از ویژگی خلاقیت و قوه ی تخیل بالا
  2. توجه بسیار به جزئیات در امر طراحی
  3. برخورداری از مهارت های حل مسائل به صورت خلاقانه و سازمان یافته
  4. مهارت های مذاکره و مدیریتی و ارتباطات خوب و مهارت های کار گروهی
  5. توانایی مدیریت کردن زمان و انجام کار شرکت معماری داخلی هلگر 
  6. تا یک تاریخ مشخص و توانایی کار با یه بودجه مشخص و محدود
  7. مهارت های IT پیشرفته
  8. مهارت های طراحی ، به خصوص طراحی چشم انداز و داشتن آگاهی نسبت به محیط و فضا
  9. نگارش و دستور زبان و توانایی های محاسباتی خوب

 

آینده ی شغلی برای فارغ التحصیل ارشد معماری داخلی

 

  1. طراحی انواع بناهای مختلف
  2. رهبری و سرپرستی دفاتر مشاور معماری
  3. نظارت عمومی و عالی بر صحت انجام کار در عملیات اجرایی ساختمانی (مهندسی ناظر)
  4. مدیریت و هماهنگی اجرایی پروژه‌ های  شرکت دکوراسیون داخلی (مدیریت پروژه)
  5. تاسیس و سرپرستی موسسات پیمانکاری و احداث ساختمان.
  6. همکاری با کلیه متخصصینی که کارشان با ساماندهی فضای زیست مرتبط است، مانند اکولوژیست‌ها، جغرافی دانان، اقلیم شناسان، برنامه ریزان اقتصادی و اجتماعی و . . . .
  7. طراحی انواع پارک‌ ها و میادین شهری و محوطه سازی
  8. مشارکت در پروژه‌ های برنامه ریزی و طراحی شهری و شهرسازی
  9. طراحی تک بناها در مقیاس کوچک و انجام پروژه های دکوراسیون داخلی و انجام کارهای پژوهشی و آموزشی در زمینه ی طراحی فضای زیست
بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 2:33

تنوع در میز روستیک هم در طرح و نقش میز و هم در رنگ میز لحاظ شده است. در واقع تنوع در میز رزین به گونه ای است که هر فردی با هر نوع سلیقه ای قادر به انتخاب میز موردنظر خود می باشد. امروزه تولید انواع میزهای رزین موجب رونق بازار محصولات چوبی شده است. به علت زیبایی خیره کننده ی این مدل از میزها افراد بسیاری ترغیب به استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل خود شده اند. ساخت میزهای رزینی، صنعت مبلمان را کاملا دگرگون کرده و این سبک از میز روستیک آن را به صنعتی پول ساز تبدیل کرده است. در ادامه ی مطلب قصد داریم در خصوص ویژگی های میز رزین بیشتر صحبت نماییم:

 

ویژگی ها و مشخصات میزهای رزین

 

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم تنوع در میز رزین بسیار زیاد است و این موضوع جزو یکی از مهم ترین مزیت های میز رزین به حساب می آید. دکوراسیون داخلی منزل شما از هر سبک و سیاقی که باشد شما به آسانی قادر خواهید بود از میان انبوه مدل های گوناگون میز مدرن ، میز مناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزلتان را خریداری نمایید. تنوع در میزهای چوبی معمولی به اندازه ی میزهای رزین نیست.

میزهای رزین از تلفیق چوب و رزین به وجود آمده اند. رزین ترکیبی است طبیعی یا مصنوعی که در صنعت، معماری داخلی و هنرهای تجمسی کاربرد فراوان دارد. رزین های مصنوعی بسیار متنوع هستند. از جمله رزین های مصنوعی می توان به رزین پلی استر، رزین پوکسی، رزین وینیل استر، رزین فنولیک و … اشاره کرد. برای طراحی میزهای رزین از رزین اپوکسی استفاده می نمایند.

از آنجایی که رزین اپوکسی یک محصول وارداتی می باشد، قیمت میز رزین در مقایسه با میزهای چوبی معمولی بیشتر است. زمانبر بودن ساخت میزهای رزینی و همچنین تکنیکی بودن مراحل ساخت آن موارد دیگری هستند که به نوبه ی خود موجب افزایش قیمت میزهای رزین شده اند.

ماندگاری و طول عمر میزهای روستیک در مقایسه با میزهای چوبی معمولی بیشتر استمیزهای رزین در مقابل خرابی و پوسیدگی کاملا مقاوم هستند. این مدل از میزها ضدخش، ضد جرم و چربی و ضدحریق هستند و این در حالیست که میزهای معمولی فاقد چنین ویژگی هایی می باشند.

مشخصات و ویژگی های رزین اپوکسی

 

رزین اپوکسی ای که در طراحی و ساخت میزهای رزین از آن استفاده می شود در مقابل اسیدها کاملا مقاوم است. علاوه بر آن مقاومت مکانیکی بسیار بالایی نیز دارد.

رزین اپوکسی دارای خاصیت چسبندگی بسیار بالایی می باشد به گونه ای که به خوبی بر روی سطح چوب می چسبد.

رزین اپوکسی کاملا نارسانا می باشد و چربی و آلودگی به آسانی از روی آن پاک می شود.

رزین اپوکسی شفاف و بی رنگ است اما به کمک رگ های پودری مخصوص اپوکسی می توان آن را رنگی نمود.

 

تنوع در میز روستیک وود تک

 

برای خرید میز رزین ارزان قیمت و باکیفیت می توانید به انواع نمایندگی های فروش که در سطح شهر وجود دارد مراجعه نمایید. علاوه بر آن می توانید به شکل اینترنتی خرید خود را انجام دهید. برای این کار در ابتدا فضایی که در منزل در اختیار دارید و همچنین سبک دکوراسیون داخلی منزلتان را در نظر گرفته و سپس در وب سایت فروشگاه اقدام به جست و جو نمایید. پس از انتخاب مدل موردنظر خود ثبت سفارش را انجام دهیدمیز روستیک وود تک چنانچه مدلی که در ذهن داشتید و مدنظرتان بود را در سایت مشاهده نکردید می توانید با تولیدکننده و یا کارشناسان فروش تماس گرفته و مدل سفارشی خود را به آن ها بگویید. اگر در فرایند خرید نیز دچار مشکل شدید می توانید از کارشناسان فروش کمک بگیرید.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 5:10

سوشیال مارکتینگ چیست : سوشیال مارکتینگ  از گام های اساسی در زمینه دیجیتال مارکتینگ بوده  که می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد. از این فرایند چشمگیر می توان برای افزایش جایگاه سایت در کلمات کلیدی مختلف استفاده کرد.  همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر مردم بخش زیادی از زمان خود را مشغول گردش در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، اینستاگرام (Instagram)، لینکدین (LinkedIn) و… هستند. به راحتی می توان از همه این شبکه های اجتماعی به عنوان یک اکشن برای بهرمندی در کسب و کار استفاده کرد.خرید سوشیال سیگنال از آژانس دیجیتال مارکتینگ مانند سئوشید یکی از سریع ترین روش ها برای دریافت اکشن های اجتماعی یا همان سوشیال سیگنال با هدف بهود رتبه بندی سایت در کلمات مختلف می باشد. خرید سوشیال سیگنال  باید به صورت طبیعی از دامنه های مختلف از جمله پینترست و فیس بوک دریافت شود تا بازدهی خود را به خوبی نشان دهد.

 

سوشیال مارکتینگ در ایجاد سیگنال های طبیعی

 

به عنوان مثال اگر شما از ربات ها برای ایجاد سیگنال های طبیعی کمک می گیرید، ممکن است که این لینک ها توسط خزنده های گوگل شناسایی شوند، ولی در صورتی که سوشیال سیگنال توسط افراد عادی ایجاد شوند، با اینکه خریداری شده اند و خلاف قوانین گوگل هستند، ولی شناسایی آنها به راحتی ممکن نیست.  در این روش در واقع شما با خرید پکیج های سوشیال سیگنال در انواع طلایی، نقره ای و برنززی، کارهایی از قبیل اشتراک گذاری، درج نظر و لایک کردن را به افراد حقیقی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند واگذار کرده و این افراد که هر کدام به شبکه های اجتماعی خود اختصاص دارند، اقدام به فعالیت های گفته شده بر روی لینک شما می کنند. مجموعه سئوشید بعد از سال ها تجربه درخشان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مفتخر است که این پکیج های سوشیال سیگنال را بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

 

دادن ارزش و اعتبار به وبسایت ها

 

هدف اصلی یک موتور جستجو ، ارائه محتوای مناسب و باکیفیت به کاربران مختلف از آی پی های گوناگون می باشد. گوگل با توجه به تعداد دفعات مشاهده یک URL بر روی وبگاه ، کیفیت آن وب سایت را مورد بررسی قرار می دهد.  با افزایش ارتباطات وب سایت با رسانه های اجتماعی مختلف از جمله شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تامبلر، ربات های گوگل سیگنال های مثبتی را به سایت شما داده و از آن ها برای ارتقای رتبه وبسایت استفاده می کنند. به همین علت امروزه شبکه های اجتماعی یکی از عوامل مهم و موثر در کسب رتبه بندی در اکثر موتورهای جستجو به حساب می آیند. به مجموع لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها و تعامل  یک سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال گفته می شود. علاوه بر سوشیال سیگنال روش های دیگری برای کسب لینک در شبکه های اجتماعی  وجود دارد که قصد داریم در ادامه به آن ها بپردازیم :

 

فعالیت و ارتباطات موثر و واقعی

 

فعالیت موثر و مداوم در شبکه های اجتماعی برای کسب سوشیال سیگنال بسیار مورد توجه گوگل است.  به این منظور باید حتما در شبکه های اجتماعی متععد فعالیت دائمی داشت و صفحات معتبر ساخت و  برای اشتراک گذاری مطالب سایت از این پیج ها استفاده کرد. یکی از روش های لینکسازی قوی همین روش می باشد. تولید محتوا به طور مستمر و پیوسته اقدام یکی از این اقدامات برای بالا بردن پیج رنک صفحه اجتماعی است. منتشر کردن محتوای جذاب برای ترغیب کاربران به انجام واکنش، از عوامل مهم در کسب سوشیال سیگنال است. برای خلق محتوا باید نهایت خلاقیت به کار گرفته شود و یکی از مهم ترین فاکتورها یعنی کاربرپسند بودن برای آن مد نظر قرار داده شود.

 

برای خرید سوشیال سیگنال از شرکت های دیجیتال مارکتینگ می توانید از طریق سئوشید اقدام کنید چرا که اشتراک گذاری مطالب در صفحات معتبر انجام می گیرد و تولید محتوا به صورت طبیعی و کاملا مستمر و واقعی است. دعوت به عمل، به طور کلی در دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای دارد. در واقع با CTA ، ما برای دریافت سوشیال سیگنال از کاربرمان به طور مستقیم درخواست یک عمل می کنیم. مثلا لایک پست ، یا اشتراک گذاری یا ریتوئیت کردن و …دعوت از کاربر برای اشتراک گذاری محتواهایتان در شبکه های اجتماعی کاملا عملی است این عمل باعث می شود تا ارتباط مناسبی با کاربران برقرار شود، این کار از جانب گوگل کاملا طبیعی است

 

بحث کمپین در شبکه های اجتماعی

 

انتشار کردن پست های جنجالی هم مثل بحث کمپین عمل می کند. قرار دادن پست های مقایسه ای بین محصولات مختلف، دادن نظرات جنجالی و … باعث افزایش درگیری کاربران با پست می شود که می توان برای اشتراگ گذاری مطالب به خوبی از آن ها استفاده کرد.  به این طریق معمولا افراد  با کامنت ، لایک ، فالو ، اشتراک گذاری نظرات و واکنش های خود را ابراز می نمایند. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم مطالبی مفید و سودمند در حوزه سوشیال سیگنال به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

بلاگ محمد...
ما را در سایت بلاگ محمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد شیرازی mohamadafi75 بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 0:27